A miért után
következzen a hogyan.
Teljes állásban
dolgozom jelenleg is egy nemzetközi cégnél. Így nem azok közé az emberek közé tartozom, akik unalmukban bloggolnak,
mert az trendi. Lehetséges, hogy napokig, sőt hetekig nem jelentkezem egy-egy
bejegyzés között, de igyekszem azt amit csinálok a legjobb tudásom szerint és a
legjobb minőségben kivitelezni.
Ahol aktívabb
leszek, mert imádom és ha már ránéztetek esetleg a social media felületeimre ki
is találhattátok, az az Instagram.
Miért? Mert
egyszerű, gyors és nem igényel túl sok időt.
Az idő az egyik
nagyon fontos tényező mindenki számára. Hogyan osztom be jól, azt magam sem
tudom, de valahogy mindig sikerül hatékonyan dolgoznom. Listák? Igen, sok van.
A legtöbb a fejemben, de sokszor csak reggel összeírom egy papírfecnire, hogy
mit is kellene aznap elintéznem. Ott van mellettem az asztalon és bármikor
amikor rápillantok látom mi a prioritás. Máshogy nem megy. Engem frusztrál, ha
minden másodpercemet be kell osztanom, sokkal hatékonyabb vagyok, ha megvan a
döntés szabadsága, de sok kollégám idősávokba osztja a munkát. Kinek mi válik
be jobban. Mindenesetre ha nem szeretnél semmit elfelejteni igenis listákat
kell csinálni. Ezzel is elmegy az idő!? Lehet, de a fokusz és a minőség is
fontos.
Manapság már
nagyon szép listázókat kehet kapni, vagy letölteni valmelyik oldalról Pinteresten rengeteg ilyet találtok
.
Ti használtok
hasonlóakat?
Pink Gastronomy 👯
Megjegyzések
Megjegyzés küldése